Вперше за 15 років Pepsi оновила логотип та фірмовий стиль

Вперше за 15 років Pepsi оновила логотип та фірмовий стиль. Дизайнери об'єднали глобус Pepsi та назву бренду, а також оновили кольорову палітру. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Тепер у логотипі переважають синій «електрик» і чорний — так компанія додала в дизайн більше яскравості та контрасту з метою зробити палітру кольору більш сучасною та «енергійною». Наявність чорного кольору відбиває відданість бренду Pepsi Zero Sugar у майбутньому. Саме слово Pepsi написане жирним шрифтом поверх білої смуги, яку розташували посередині.
Новий товарний знак запозичує свої риси від логотипу другої половини ХХ століття. Він був менш насиченим, відтінки приглушеними, а зображення «не випромінювало тієї впевненості та енергії, які насправді представляє бренд», — пояснює директор з маркетингу Pepsi Тодд Каплан. "Ми розробили нову ідентичність бренду, щоб поєднати майбутні покоління зі спадщиною нашого бренду", - додає він.
Новий логотип та фірмовий стиль Pepsi з'являться цієї осені у США та Канаді. 2024 року банки з новим дизайном почнуть продаватися по всьому світу.
Читайте також: PepsiСo відновлює роботу на Миколаївщині
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пепсі, логотип пепсі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар