29 березня 2023

Вперше за 15 років Pepsi оновила логотип та фірмовий стиль

Вперше за 15 років Pepsi оновила логотип та фірмовий стиль
1243

Вперше за 15 років Pepsi оновила логотип та фірмовий стиль. Дизайнери об'єднали глобус Pepsi та назву бренду, а також оновили кольорову палітру.  Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Тепер у логотипі переважають синій «електрик» і чорний — так компанія додала в дизайн більше яскравості та контрасту з метою зробити палітру кольору більш сучасною та «енергійною». Наявність чорного кольору відбиває відданість бренду Pepsi Zero Sugar у майбутньому. Саме слово Pepsi написане жирним шрифтом поверх білої смуги, яку розташували посередині.

Новий товарний знак запозичує свої риси від логотипу другої половини ХХ століття. Він був менш насиченим, відтінки приглушеними, а зображення «не випромінювало тієї впевненості та енергії, які насправді представляє бренд», — пояснює директор з маркетингу Pepsi Тодд Каплан. "Ми розробили нову ідентичність бренду, щоб поєднати майбутні покоління зі спадщиною нашого бренду", - додає він.

Новий логотип та фірмовий стиль Pepsi з'являться цієї осені у США та Канаді. 2024 року банки з новим дизайном почнуть продаватися по всьому світу.

Читайте також: PepsiСo відновлює роботу на Миколаївщині

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також