Інтернет-магазини Німеччині втратили 15% виторгу

Від початку поточного року роздрібна інтернет-торгівля у Німеччини потерпає від високої волатильності. У першому кварталі онлайн-торгівля втратила приблизно 15% у порівнянні з аналогіним періодом минулого року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Власне, перший квартал 2022 року був останнім тримісячним періодом, коли німецька електронна торгівля демонструвала впевнене зростання, говорять експерти. Рівно через рік з січня по березень загальний обсяг виторгів опустився до 19,4 млрд євро з 22,8 млрд євро.
За даними Асоціації електронної торгівлі Німеччини, натомість зросли доходи від надання цифрових послуг – на 28,2% до 2,4 млрд євро. Показник даного сегменту у першому кварталі 2022 року становив 1,85 млрд євро.
А в сфері роздрібної інтернет-торгівлі товарами зростання спостерігалося лише у сегменті продуктів харчування (+3,7%). З іншого боку, продажі через Інтернет одягу та взуття зменшилися на 20,8%, а продажі годинників, аксесуарів та ювелірних виробів – на 29,9%.
Також в Асоціації зазначили, що найбільші падіння продажів спостерігалися у ритейлерів, які практикують багатоканальний спосіб реалізації товарів. Проте вони могли компенсувати втрати в інтернет-магазинах зростанням в інших каналах.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар