Amazon попереджатиме покупців про товари, які часто повертають на склад

Онлайн-гігант Amazon почав розміщувати на платформі попередження на сторінках товарів, які покупці часто повертають на склади компанії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
На даний момент повернення товарів в онлайн-магазині Amazon безкоштовне для споживачів. Під час пандемії коронавірусної інфекції компанія зафіксувала рекордну кількість повернень, але на сьогоднішній день ця цифра стала ще більшою, ніж у роки масових локдаунів.
У зв'язку з тим, що споживачі часто відмовляються від замовлених товарів та повертають їх на склад, компанія стикається з високими витратами на управління поверненнями. У зв'язку з цим, на сторінках товарів, які найчастіше «повертаються» і які споживачі відмовляються викуповувати при отриманні в пункті видачі, Amazon буде розміщувати відповідне попередження.
Керівництво компанії розраховує на те, що споживачі, побачивши подібне попередження (навіть якщо у товару безліч позитивних відгуків), утримаються від замовлення товару, а продавці будуть прагнути отримати якість свого асортименту, що також дозволить знизити кількість повернень неякісної продукції.
Нині ініціатива із застережливими відмітками реалізується у США. Невідомо, чи подібна практика буде в майбутньому поширена на Європу. Також Amazon продовжує боротися з великою кількістю контрафактних і неякісних продуктів на майданчику, які часто супроводжуються масою помилкових відгуків.
Читайте також: Amazon у десятки разів збільшив перевезення на електромобілях
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар