Дженніфер Лопес запускає бренд коктейлів House Of Delola

Акторка та співачка Дженніфер Лопес запустила бренд House Of Delola, під якимпродаватимуться коктейлі на спиртовій основі, виготовлені з натуральних рослинних компонентів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Коктейлі не містять глютену, менш калорійні за традиційні аналоги.
Дженніфер Лопес почала розробку Delola у 2020 році у співпраці з ветеранами індустрії напоїв Кеном Остіном і Дженною Фаньян. Потім вона залучила міксолога Ліннетт Марреро до співпраці над коктейлями. Марреро була визнана «Найкращим барменом світу» у 2021 році.
Компанія планує вийти на ринок США та розширити свою діяльність у всьому світі в найближчі роки. Beam Suntory, глобальна алкогольна компанія, є міноритарним інвестором Delola та була названа її глобальним партнером з дистрибуції.
Читайте також: Ріанна повернеться до співпраці з Puma
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар