10 квітня 2023

Бренди рекордно збільшили витрати на рекламу в TikTok

Бренди рекордно збільшили витрати на рекламу в TikTok
1057

За підсумками минулого року китайська ByteDance, власник TikTok, отримала прибуток у розмірі $25 млрд. Це майже на 80% більше, ніж у 2021 році, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Financial Times.

Основний прибуток ByteDance - прибуток від реклами в TikTok. Сервіс досяг небувалої популярності за останні два роки та став невід'ємною цифровою платформою для брендів. За підсумками минулого року рекламодавці рекордно збільшили свої витрати на TikTok, незважаючи на серію скандальних заборон. Зокрема адміністрація президента США Джо Байдена пригрозила ByteDance забороною TikTok в США, якщо вона не продасть сервіс.

Крім того, 12 країн частково або повністю заборонили TikTok із міркувань безпеки. У Росії її робота сервісу обмежена після прийняття поправок у російське законодавство, які вводять кримінальну відповідальність за фейки.

За показниками прибутку ByteDance вперше випередила інших китайських технологічних гігантів — Tencent та Alibaba, базовий прибуток яких у 2022 році склав $23,9 млрд і $22,5 млрд відповідно. Продажі ByteDance за підсумками минулого року склали майже $85 млрд, що на 30% більше, ніж роком раніше. Виручка ByteDance за межами Китаю склала $15 млрд, за даними газети, це більш ніж удвічі перевищує показник 2021 року.

Згідно з прогнозом WARC Media, у 2023 році витрати на рекламу в TikTok збільшаться до $15,2 млрд — наростити інвестиції планують 75% маркетологів у всьому світі та майже всі категорії брендів. Це приблизно на 51,7% та $2 млрд більше, ніж минулого року.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також