11 квітня 2023

LVMH та Hermes очолили рейтинг найдорожчих люксових брендів

LVMH та Hermes очолили рейтинг найдорожчих люксових брендів
1323

Французький будинок моди Hermes піднявся на другий рядок найдорожчих люксових брендів. За минулий рік Hermes з оцінкою понад 200 млрд. євро випередив швейцарську Novartis AG і стала восьмою за вартістю компанією в індексі STOXX Europe 600. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

Найдорожчим люксовим брендом у світі залишається LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, ринкова вартість якого оцінюється в 420 млрд євро.

З початку року вартість Hermes збільшилася майже на 30% на тлі зростання впевненості інвесторів на ринок предметів розкоші. Почасти успіху бренду сприяло відновлення попиту люксові бренди в Китаї після завершення пандемії. Посилення позицій бренду також було забезпечене відкриттям заводу в Нормандії з виробництва сумок Kelly та завершенням програми з розширення виробництва шовку у Ліоні – відкриття фабрики відбудеться влітку 2023 року.

"Досягнення Hermes International підкреслюють успіх індустрії розкоші, що продовжується, незважаючи на глобальну економічну нестабільність. Зростання компанії є результатом її здатності до інновацій і адаптації до мінливих потреб споживачів", - наголошується в повідомленні.

Експерти зазначають, що багато брендів класу люкс продовжують процвітати, незважаючи на непросту ситуацію в інших секторах, оскільки споживачі продовжують надавати перевагу товарам високого класу в нестабільні з точки зору економіки часи.

Читайте також: Starbucks очолив рейтинг найдорожчих ресторанних брендів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також