LVMH та Hermes очолили рейтинг найдорожчих люксових брендів

Французький будинок моди Hermes піднявся на другий рядок найдорожчих люксових брендів. За минулий рік Hermes з оцінкою понад 200 млрд. євро випередив швейцарську Novartis AG і стала восьмою за вартістю компанією в індексі STOXX Europe 600. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Найдорожчим люксовим брендом у світі залишається LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, ринкова вартість якого оцінюється в 420 млрд євро.
З початку року вартість Hermes збільшилася майже на 30% на тлі зростання впевненості інвесторів на ринок предметів розкоші. Почасти успіху бренду сприяло відновлення попиту люксові бренди в Китаї після завершення пандемії. Посилення позицій бренду також було забезпечене відкриттям заводу в Нормандії з виробництва сумок Kelly та завершенням програми з розширення виробництва шовку у Ліоні – відкриття фабрики відбудеться влітку 2023 року.
"Досягнення Hermes International підкреслюють успіх індустрії розкоші, що продовжується, незважаючи на глобальну економічну нестабільність. Зростання компанії є результатом її здатності до інновацій і адаптації до мінливих потреб споживачів", - наголошується в повідомленні.
Експерти зазначають, що багато брендів класу люкс продовжують процвітати, незважаючи на непросту ситуацію в інших секторах, оскільки споживачі продовжують надавати перевагу товарам високого класу в нестабільні з точки зору економіки часи.
Читайте також: Starbucks очолив рейтинг найдорожчих ресторанних брендів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ивробників, луї віттон, гермес
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар