Levi's зберігає план з виручки, незважаючи на падіння прибутку

Американський виробник джинсового одягу Levi's зафіксував зростання чистого квартального виторгу на 6% до 1,2 млрд зростання на 12% підрозділу прямих продаж (DTC). Чистий виторг від оптових продажів виріс на 2% завдяки зростанню в Азії, Канаді та США. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Чистий прибуток склав 115 млн доларів, що на 41% менше, ніж роком раніше. У Levi's зазначили, що це сталося через нижчий скоригований валовий прибуток і вищі скориговані комерційні, загальні та адміністративні витрати. Вони, у свою чергу, були частково компенсовані вищою чистою виручкою. Скоригований валовий прибуток за квартал склав 55,8%, що нижче за рекордний рівень 59,4% у 2022 році.
«Наші команди також досягли значного прогресу в зниженні рівня запасів, що зміцнило позиції компанії за підсумками року, — коментує Харміт Сінгх, директор з фінансів та розвитку Levi Strauss & Co. — Ми підтверджуємо наші прогнози щодо річного виторгу та прибутку по акції, що відображають обережний погляд на макроекономічну ситуацію, хоча ми, як і раніше, надихнуті динамікою нашого DTC та міжнародного бізнесу».
Очікується, що за підсумками 2023 року чистий виторг становитиме від 6,3 млрд до 6,4 млрд доларів, що відображає зростання виручки на 1,5–3% у річному обчисленні. Скоригований розбавлений прибуток на акцію, за прогнозами, впаде між діапазоном між 1,30 і 1,40 долара.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, фешн-ритейл, левіс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар