Continente зменшує вміст солі та цукру в лінійці продуктів Private Label

Португальський ритейлер Continente за останні три роки переглянув понад 538 продуктів ВТМ, вилучивши з них приблизно 860 тонн цукру та 120 тонн солі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Крім того, мережа супермаркетів вилучила пальмову олію приблизно з 92 SKU.
У таких продуктах, як йогурти, сухі сніданки, печиво, безалкогольні напої, картопля фрі, томатний сік і супи на винос, було зменшено кількість солі та цукру.
Зміни впроваджувалися поступово, наприклад, у випадку вмісту цукру в рідких йогуртах і солі в супах на винос, щоб споживачі не відчули великої різниці у смаку.
Continente також інвестував у харчову грамотність споживачів, розмістивши етикетку Nutrition Traffic Light на лицьовій стороні упаковки, яка показує спрощену інформацію про поживні речовини, надлишок яких може бути серйозною проблемою для здоров’я.
За допомогою кольорового коду етикетка сигналізує про концентрацію цукру, солі та насичених жирів (зелений – низький, жовтий – помірний і червоний – високий).
Читайте також: Continente запускає веганську альтернативу йогуртам
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейла, ритейл франції
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар