Zalando допоможе покупцям за допомогою чат-боту ChatGPT

Онлайн-платформа Zalando планує підключити чат-бота та штучним інтелектом ChatGPT, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Zalando підключить онлайн-помічника на основі чат-бота ChatGPT, який допоможе клієнтам компанії швидше здійснювати покупки і знаходити товари, що їх цікавлять. На даний момент компанія тестує технологію з обмеженим колом покупців у Німеччині, Ірландії, Великій Британії та Австрії.
«Ми прагнемо вивчити потенціал, який ChatGPT може привнести в похід за покупками. Ми продовжуємо тестувати та впроваджувати нові рішення, а також вивчаємо те, як наші клієнти хочуть взаємодіяти з подібним модним помічником», - розповів Тянь Су, віце-президент з персоналізації та рекомендацій Zalando.
Клієнти Zalando зможуть ставити прості питання ШІ-помічнику, наприклад: «Що я можу вдягнути на весілля на Санторіні в липні?», після чого ШІ підбере пропозиції, що підходять під запит покупця. Наприклад, у цьому випадку «помічник» зрозуміє, що клієнту необхідно знайти речі, які підходять для літнього урочистого заходу та запропонують товари, що відповідають нагоді.
Надалі ШІ зможе враховувати також особисті смаки та переваги покупців на основі історії попередніх покупок.
Читайте також: Zalando скорочує портфель брендів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, заландо, фешн ритейл, ритейл німеччини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар