Ford перегляне стратегію розвитку бренду у Китаї

Генеральний директор Ford Джим Фарлі запропонував керівництву компанії переглянути стратегію бренду в Китаї на тлі "буму" електромобілів, повідомляє TradeMaster.UA.
На китайському ринку електромобілів спостерігається ажіотажний попит. У зв'язку з цим гендиректор компанії Ford Джим Фарлі вважає, що виробнику доведеться переглянути позиціонування бренду в Китаї. «Ми не можемо наголошувати на середньому ціновому сегменті. Цей сегмент забитий повністю», — додав він.
Фарлі не розкрив жодних подробиць щодо можливого перезавантаження бренду в Піднебесній. За даними аналітиків ринку, у першому кварталі поточного року продажі та ринкові частки як Ford, так і інших традиційних світових автовиробників у Китаї знизилися. А продажі електромобілів і гібридів, що заряджаються, різко зросли, насамперед — у китайської компанії BYD.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, форд, електромобілі форд, авторинок
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар