25 квітня 2023

Ford перегляне стратегію розвитку бренду у Китаї

Ford перегляне стратегію розвитку бренду у Китаї
1189

Генеральний директор Ford Джим Фарлі запропонував керівництву компанії переглянути стратегію бренду в Китаї на тлі "буму" електромобілів, повідомляє TradeMaster.UA.

На китайському ринку електромобілів спостерігається ажіотажний попит. У зв'язку з цим гендиректор компанії Ford Джим Фарлі вважає, що виробнику доведеться переглянути позиціонування бренду в Китаї. «Ми не можемо наголошувати на середньому ціновому сегменті. Цей сегмент забитий повністю», — додав він.

Фарлі не розкрив жодних подробиць щодо можливого перезавантаження бренду в Піднебесній. За даними аналітиків ринку, у першому кварталі поточного року продажі та ринкові частки як Ford, так і інших традиційних світових автовиробників у Китаї знизилися. А продажі електромобілів і гібридів, що заряджаються, різко зросли, насамперед — у китайської компанії BYD.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також