Meta збільшила доходи від реклами у першому кварталі 2023 року

Meta Platforms скоротила чистий прибуток у першому кварталі 2023-го на 24% рік до року — до $5,7 млрд. Виторг компанії збільшився на 3% і склав $28,65 млрд — з них $28 ,1 млрд корпорація заробила на рекламі. У першому кварталі 2022-го рекламний виторг Meta був на рівні $26,99 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на звіт компанії.
Число щоденних активних користувачів (DAU) соціальної мережі Facebook у минулому кварталі перевищила 2 млрд. За рік показник зріс на 4%. Кількість щомісячно активних користувачів (MAU) соцмережі збільшилася на 2% - до 2,99 млрд.
У другому кварталі 2023-го Meta планує отримати виручку в діапазоні $29,5 — $32 млрд, що вище за показник $28,82 млрд, зафіксований за аналогічний період 2022 року. Консенсус-прогноз аналітиків становить $29,45 млрд.
У 2022 році чистий прибуток Meta знизився на 41% і склав $23,2 млрд. Виторг компанії в четвертому кварталі знизився на 4,5% рік до року до $32,2 млрд (з них $31,3 млрд доходи від реклами). Річний виторг компанії зменшився на 1% — із $117,9 млрд 2021 року до $116,6 млрд за підсумками 2022 року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини постачальників, мета, реклама у фейсбук, реклама в соцмережах
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар