Google тестує пошукову рекламу в Google Play
Компанія Google тестує новий рекламний слот у програмі Google Play перед травневою конференцією розробників I/O, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TechCrunch.
Видання повідомляє, що користувачі помітили зміни в магазині: у рядку пошуку Google Play періодично з'являються рекомендації додатків, так і рекламні пропозиції.
Першим на це звернув увагу сайт Android Police. Автори зазначали, що Google тестує рекламний інструмент із кінця 2022 року. Тоді представники корпорації заявили, що працюють не над рекламними, а над персоналізованими пропозиціями.
Новий рекламний інструмент допоможе Google збільшити свій прибуток, оскільки компанія знизила вартість комісії Google Play, пише видання.
Двома роками раніше аналогічний інструмент впровадила Apple, додавши нове рекламне місце у пошуковому рядку інтернет-магазину додатків App Store. В останні роки реклама розміщувалася лише у двох місцях: на вкладці пошуку та на сторінці з результатами пошуку. Джерела видання вважають, що додаткові оголошення показуватимуться у вкладці «Сьогодні» та «Вам також може сподобатися».
Читайте також: Google помилково перерахувала гонорари своїх співробітників випадковим людям
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини постачальників, реклама в гугл, контекстна реклама гугл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар