H&M об'єднує бренди Weekday та Monki

Шведська група H&M об'єднує свої молодіжні бренди Monki та Weekday, щоб створити єдиний напрямок для шопінгу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Обидва бренди мали різні сегменти: Monki фокусувався на модному одязі для дівчат, а Weekday - на стріт стайлі, але тепер вони утворюють один великий напрямок для молоді. До них приєднається третій бренд: джинсова марка Cheap Monday (яку компанія раніше закрила). Марка відновить торгівлю із меншим асортиментом продукції.
Шведська група сподівається врахувати поведінку покупців, що змінюється, і зміцнити свої позиції в боротьбі з основним конкурентом – групою Inditex. Іспанська група за останні кілька років зайняла та зміцнила свої позиції, тому шведи вважали за необхідне змінити тактику.
На першому етапі бренди продовжуватимуть співіснувати, але H&M вже розглядає можливість комбінованого обслуговування покупців у мультибрендових магазинах. Група також розглядає можливість додавання інших брендів та партнерів у новостворену конструкцію. Адміністративні та операційні витрати буде скорочено, оскільки штаб-квартира Monki буде закрита.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, h&m, інвестиції, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар