03 травня 2023

H&M об'єднує бренди Weekday та Monki

H&M об
1366

Шведська група H&M об'єднує свої молодіжні бренди Monki та Weekday, щоб створити єдиний напрямок для шопінгу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Обидва бренди мали різні сегменти: Monki фокусувався на модному одязі для дівчат, а Weekday - на стріт стайлі, але тепер вони утворюють один великий напрямок для молоді. До них приєднається третій бренд: джинсова марка Cheap Monday (яку компанія раніше закрила). Марка відновить торгівлю із меншим асортиментом продукції.

Шведська група сподівається врахувати поведінку покупців, що змінюється, і зміцнити свої позиції в боротьбі з основним конкурентом – групою Inditex. Іспанська група за останні кілька років зайняла та зміцнила свої позиції, тому шведи вважали за необхідне змінити тактику.

На першому етапі бренди продовжуватимуть співіснувати, але H&M вже розглядає можливість комбінованого обслуговування покупців у мультибрендових магазинах. Група також розглядає можливість додавання інших брендів та партнерів у новостворену конструкцію. Адміністративні та операційні витрати буде скорочено, оскільки штаб-квартира Monki буде закрита.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також