Онлайн-продажами Reebok у Європі займеться Farfetch

Reebok приваблює Farfetch для управління своєю платформою електронної комерції та оптовим бізнесом у Європі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Власник Reebok компанія Authentic Brands Group уклала угоду з Farfetch незадовго до придбання взуттєвого бренду Adidas у 2022 році.
Холдингова компанія з виробництва та розповсюдження модного одягу класу люкс New Guards Group (NGG), що належить Farfetch, вже сформувала новий підрозділ NGG++, який керуватиме Reebok та вивчатиме можливості для брендів холдингу.
Гендиректором NGG++ стане Крістіано Фагнані, колишній головний директор з маркетингу NGG. Раніше він очолював відділи енергетичного маркетингу, досвіду бренду та співробітництва у сфері виробництва продукції в Nike.
"Reebok має величезний потенціал для розширення в простір розкоші, відроджуючи свою лояльну клієнтську базу і захоплюючи уяву нової розкішної глобальної аудиторії", - зазначив Жозе Невеш, засновник, голова ради директорів та генеральний директор Farfetch.
Читайте також: Reebok повертається до росії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробнгикі, рібок,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар