Adidas спрямує кошти від розпродажу залишків товарів бренду Yeezy на благодійність
Німецька adidas AG, другий за величиною у світі виробник спортивних товарів, планує розпродати запаси кросівок бренду Yeezy, що залишилися, і направити отримані кошти на благодійність, розповів акціонерам компанії її головний виконавчий директор Бйорн Гульден. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Financial Times.
Adidas припинила продаж продукції бренду, що створювався в колаборації з музикантом Каньє Вестом, у жовтні минулого року. Тоді ж компанія розірвала партнерську угоду з Вестом через його антисемітські висловлювання.
Під час річних зборів акціонерів adidas у четвер Гульден зазначив, що нерозпродані запаси товарів Yeezy оцінюються більш ніж у 1 млрд євро.
Компанія прийняла рішення не знищувати продукцію бренду, а «спробувати згодом продати її частину» і відправити кошти від реалізації організаціям, які представляють людей, які постраждали від висловлювань Веста, сказав Гульден.
Читайте також: Збиток adidas за перший квартал 2023 року склав €30 млн
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас, каньє вест
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар