Пральний порошок від Unilever подякував іншим брендам за плями та бруд

Виробник прального порошку OMO від Unilever подякував іншим брендам за плями та бруд, повідомляє TradeMaster.UA. Адже хто, якщо не морозиво Magnum та Wall's, а також соуси Hellmanns та Knorr роблять світ бруднішим та дають роботу компанії?
Бренд знайшов дуже незвичайний спосіб сказати «дякую» колегам — за допомогою друкованої глобальної кампанії, поширеної в Таїланді, Китаї, Бразилії та Великій Британії під назвою «Бруд — це ж чудово!»
OMO вже протягом багатьох років демонструє, наскільки бруд насправді хороший і корисний. Завдяки такій комунікації він і став одним із найбільших брендів, йдеться в рекламному повідомленні. Креатив розроблявся командою агенцій Mullenlowe SSP3 & Mullenlowe UK.
Читайте також: Unilever збільшила чистий прибуток на чверть 2022 року
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, реклама прального порошку, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар