В YouTube з'явиться реклама, яку не можна пропустити

Google додасть до YouTube 30-секундну рекламу, яку не можна пропустити під час перегляду роликів із телевізора, повідомляє TradeMaster.UA.
Глядачі бачитимуть один довгий рекламний ролик замість двох послідовних 15-секундних, але короткі оголошення при цьому зовсім не зникнуть. Замовити 30-секундну рекламу можна буде на YouTube Select — спеціалізованій рекламній платформі, яка дозволяє вибирати та розповсюджувати рекламу на каналах із найбільшою аудиторією.
У компанії стверджують, що 70% показів YouTube Select припадають на телевізори, що робить їх ідеальним майданчиком для трансляції довших оголошень. На заході Brandcast YouTube генеральний директор компанії Ніл Мохан заявив, що все більше глядачів дивляться YouTube на найбільшому екрані у своєму будинку.
Компанія також оголосила, що почне тестувати рекламу, яка з'являється коли глядач ставить відео на паузу на підключеному телевізорі.
Раніше YouTube заявив про тест функції, що забороняє користувачам із включеними блокувальниками реклами дивитися відео. Сервіс запропонує або вимкнути блокувальник і переглянути рекламний ролик, або підписатися на YouTube Premium.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар