Штучний інтелект у ланцюгу постачання дозволив компанії Kraft Heinz збільшити продажі на 30 млн доларів

Компанія Kraft Heinz збільшила продажі своєї продукції на 30 млн доларів США після того, як управління ланцюгом постачання почали здійснювати за допомогою штучного інтелекту, повідомляє повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Застосування ШІ дозволило, у першу чергу, поліпшити видимість ланцюга постачання, заявили представники компанії.
Виробник харчових продуктів використовував штучний інтелект, щоб керувати операційними пріоритетами, а також автоматизувати ідентифікацію ризиків обслуговування та сповіщення операторів.
Відчутні поліпшення у логістиці Kraft Heinz відбувалися з вересня минулого року. «Ми поліпшуємо наше планування, рівень обслуговування, зменшуємо відходи, скорочуємо час», сказав генеральний директор Мігель Патрісіо.
Він також відзначив, що успіхів не вдалося б досягти без плідної співпраці з Microsoft та її хмарним сервісом Azure, за допомогою якого здійснили оцифровування логістичних процесів. Власне, це стало одною з найбільших інвестицій компанії протягом останнього часу.
Читайте також: Heinz випустить тату-чорнило кольору кетчупу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: ноивни виробників, кетчуп хайнц, штучний інтелект, інновації в логістиці, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар