Британська мережа Marks&Spencer запропонувала покупцям нюхати молоко

З упаковок ВТМ молочних продуктів мережі Marks&Spencer зникне вказівка терміну придатності у форматі «вжити до певної дати», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на LBC.
Мережа Marks & Spencer сподівається знизити кількість відходів, замінивши формулювання на упаковках молока та молочних продуктів власного виробництва з «вжити до певної дати» на «найкраще вжити до певної дати». Крім того, M&S порадила покупцям нюхати молоко, щоб зрозуміти, чи можна його пити. Таким чином, як вважають у керівництві компанії, споживачі рідше викидатимуть упаковки простроченого молока, яке ще придатне до вживання.
Раніше аналогічні рішення ухвалили інші британські торговельні мережі, включаючи Morrisons та Co-op.
На даний момент молоко є одним з найбільш часто викинутих продуктів у Великій Британії. Частіше, ніж молоко, місцеві жителі викидають лише картопля та хліб, коли ті стають непридатними для харчування.
Згідно з даними благодійної організації Wrap, середня британська родина виливає 18 пінт молока на рік, орієнтуючись, як правило, саме на дату на упаковці. Сукупний обсяг країною становить 490 млн пінт (278 млн літрів) щорічно на суму близько 270 млн фунтів ($336 млн).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар