Porsche шостий рік поспіль лідирує серед люксових брендів світу

Porsche, як і раніше, залишається лідером серед люксових брендів світу, йдеться в звіті Brand Finance. Porsche на першому місці знаходиться шостий рік поспіль. Аналітики кажуть, що компанія розширює свій продуктовий портфель за рахунок нових концепцій спортивних автомобілів. Вартість бренду за 2022 рік збільшилася до $36,8 млрд, на 9%. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
На другому місці знаходиться бренд Louis Vuitton. Його вартість зросла на понад 12% до $26,3 млрд.
Виробник парфумів Chanel займає третій рядок рейтингу, його вартість склала $19,4 млрд, зростання — 27%. В останні роки він зберігає високий рівень впізнаваності на рівні 72%, особливо високий у Саудівській Аравії, Малайзії та Італії.
Італійський бренд одягу Gucci зайняв четверте місце, його вартість знизилася на 1,5% до $17,9 млрд. На п'ятому місці залишився Hermes, компанію оцінюють у $14,1 млрд, зростання становило 4,9% рік до року.
Автомобільний бренд Lamborghini названий найшвидшим: вартість марки підскочила за рік у 2,2 рази. Тепер він займає 18-ту позицію у списку, хоча у 2022 році був на 30-му.
До рейтингу Brand Finance увійшли 50 компаній: 15 італійських, 12 французьких, шість швейцарських та по п'ять компаній з Великобританії та США.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар