Продажі H&M у весняному кварталі не виправдали очікувань через холоди

Шведський виробник і рітейлер одягу H&M повідомив у четвер про слабші, ніж очікувалося, продажі в березні-травні, оскільки холодна погода стримувала попит на ключових ринках, але висловив оптимізм щодо поточного кварталу через сильний початку червня. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Продажі групи у перерахунку на місцеві валюти не змінилися у другому фінансовому кварталі, тоді як аналітики в середньому прогнозували зростання на 1% у річному обчисленні, враховуючи, що наприкінці березня H&M повідомила, що холоди знизили попит на весняні та Літня колекція.
Чисті квартальні продажі другого за величиною у світі продавця одягу зросли на 6% до 57,6 мільярда крон ($5,36 мільярда), тоді як аналітики очікували зростання на зростання на 7%.
Читайте також: H&M використовував викиди вуглеводню у виробництві спортивного одягу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фінансова звітність, підсумки кварталу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар