Carrefour France представляє чат-бота для онлайн-покупок на основі штучного інтелекту

Французький ритейлер Carrefour випустив нового чат-бота на основі технології ChatGPT-4 від OpenAI, щоб покращити досвід онлайн-покупок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
За допомогою чат-бота Hopla онлайн-покупці Carrefour у Франції зможуть вибирати продукти на основі свого бюджету та обмежень на їжу або шукати нові ідеї меню.
Чат-бот також може пропонувати рішення проти відходів для повторного використання інгредієнтів і складати кошики на основі конкретних пов'язаних рецептів.
Hopla підключена до пошукової системи веб-сайту Carrefour.fr і пропонує списки продуктів, пов'язані з тим, що обговорюють клієнти, аж до моменту покупки.
Генеративний ШІ також використовується для збагачення інформації про продукти ВТМ, включаючи описи продуктів та інформацію про харчову цінність.
За словами ритейлера, команди з підрозділу нероздрібних закупівель Carrefour також використовують генеративний штучний інтелект для внутрішніх процесів закупівель, таких як складання запрошень на тендер та аналіз котирувань.
Читайте також: Carrefour планує скоротити 1000 співробітників у штаб-квартирі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, карфур, ритейл франції, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар