У TikTok з'явиться власний онлайн-магазин

Китайська компанія ByteDance, власник TikTok, запустила онлайн-магазин Trendy Beat. У ньому можна придбати товари із вірусних відеороликів, вироблені самою компанією, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Financial Times.
Тепер користувачам TikTok запропонують придбати продукцію, у тому числі одяг і косметику, з відеороликів, що набрали популярності. Рекламовані товари поставляються з Китаю та продаються компанією, що належить ByteDance. За допомогою нового майданчика ByteDance планує скласти конкуренцію найбільшим транскордонним компаніям.
ByteDance вже належить майданчику TikTok Shop, через який сторонні продавці можуть реалізовувати свої товари, сплачуючи невелику комісію. Trendy Beat буде працювати за іншою моделлю і дозволить компанії вийти на європейські ринки, вважають експерти.
Раніше TikTok запустив проект Pulse, який дозволив брендам розмішати рекламу у відео. Відсоток доходів від цієї реклами отримуватиме сама платформа, а частина – той, хто розмістив відео.
Читайте також: YouTube запустить канал для онлайн-торгівлі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини постачальників, новини ритейлу, онлайн-ритейл, магазин тікток, реклама втікток
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар