Fashion-ресейл зростає в 3 рази швидше за продаж нових товарів

Комунікаційне агентство Lunar HARE та ресейл-платформа The Cultt підготували звіт про поточний стан та перспективи розвитку ринку перепродажу вживаних речей у світі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Blueprint.
Так, згідно з даними звіту, за 2022 рік світовий ринок ресейлу виріс на 28% і досяг позначки 177 млрд доларів. Зараз він росте в 3 рази швидше, ніж весь fashion-ритейл, разом узятий. Очікується, що до 2024 року сегмент вторинного обороту одягу та аксесуарів займе 10% всього fashion-ринку.
Одну з основних цільових аудиторій ресейлу становить покоління Z [люди, що народилися 2000 року і пізніше], купівельна спроможність якого оцінюється в 360 млрд доларів. За статистикою, 80% покупців, що належать до цієї вікової категорії, не бачать нічого поганого у придбанні вживаних речей, тому за підсумками 2022 року близько 2/5 від загальної кількості речей у їхньому гардеробі становили вживані вироби.
Особлива динаміка нині спостерігається у ресейлі люксових товарів. За темпами зростання цей напрямок ринку випереджає продаж нових виробів у 1,3 раза, а в найближчі 2 роки, за оцінками експертів, його показники подвоїться. У 2022 році перепродаж люксу досяг рівня 43 млрд євро. Найшвидше зростаючим регіоном за обігом уживаних речей у світі стали США. Прогнозується, що до 2027 року місцевий вторинний ринок одягу за темпами зростання випереджатиме модний ритейл у 9 разів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ресейл, фешн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар