Більшість європейських споживачів звертають увагу на можливість переробки упаковки

Автори нещодавно проведеного на території ЄС дослідження, замовленого агенцією Amcor, стверджують, що у Європі дедалі важче продавати товари в упаковці, яка не підлягає переробці. В опитуванні взяли участь 3500 мешканців Великої Британії, Італії, Франції, Німеччині, Швеції та Польщі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Так, 84% респондентів стверджують, що купуючи різні товари, обов’язково шукають інформацію щодо вторинної переробки упаковки, а 60% заявили, що така можливість вкупі з логотипами сталого розвитку позитивно впливають на їх вибір.
За словами експертів, від початку пандемії на європейських ринках спостерігалося значне зростання занепокоєння глобальним потеплінням. Відповідним чином змінилися й головні уподобання звичайних людей, які купують товари та замовляють послуги уроздріб. Відтак виробники та власники брендів тепер мають значно більшу увагу приділяти екологічності своїх продуктів. І можливість перетворити упаковку на сировину для вторинної переробки тут відіграє ключову роль.
«Застосування більш екологічної упаковки, як-от перехід до готових до повторної переробки рішень і включення переробленого вмісту замість первинних ресурсів, є ключовим для брендів, щоб продемонструвати свою відданість стимулюванню циркулярності, зменшенню свого вуглецевого сліду та допомозі споживачам купувати більш екологічно», - пояснив Джеральд Ребітцер, директор зі сталого розвитку Amcor. За його словами, рівень обізнаності споживачів у проблемах впливу сучасної економіки на екологію планети за останні роки помітно зріс.
Водночас, автори дослідження зазначили, що досі 80% споживачів погано розуміють, що саме означає той чи інший логотип вторинної переробки. Також лише 5% респондентів заявили, що готові більше платити за екологічно чисті продукти. Тож у комерційних компаній ще залишається простір для маневру, стверджують фахівці. Вони мають про що розповідати своїм роздрібним клієнтам та можуть пропонувати їм якусь «золоту середину».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар