03 липня 2023

Більшість європейських споживачів звертають увагу на можливість переробки упаковки

Більшість європейських споживачів звертають увагу на можливість переробки упаковки
1303

Автори нещодавно проведеного на території ЄС дослідження, замовленого агенцією Amcor, стверджують, що у Європі дедалі важче продавати товари в упаковці, яка не підлягає переробці. В опитуванні взяли участь 3500 мешканців Великої Британії, Італії, Франції, Німеччині, Швеції та Польщі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Так, 84% респондентів стверджують, що купуючи різні товари, обов’язково шукають інформацію щодо вторинної переробки упаковки, а 60% заявили, що така можливість вкупі з логотипами сталого розвитку позитивно впливають на їх вибір.

За словами експертів, від початку пандемії на європейських ринках спостерігалося значне зростання занепокоєння глобальним потеплінням. Відповідним чином змінилися й головні уподобання звичайних людей, які купують товари та замовляють послуги уроздріб. Відтак виробники та власники брендів тепер мають значно більшу увагу приділяти екологічності своїх продуктів. І можливість перетворити упаковку на сировину для вторинної переробки тут відіграє ключову роль.

«Застосування більш екологічної упаковки, як-от перехід до готових до повторної переробки рішень і включення переробленого вмісту замість первинних ресурсів, є ключовим для брендів, щоб продемонструвати свою відданість стимулюванню циркулярності, зменшенню свого вуглецевого сліду та допомозі споживачам купувати більш екологічно», - пояснив Джеральд Ребітцер, директор зі сталого розвитку Amcor. За його словами, рівень обізнаності споживачів у проблемах впливу сучасної економіки на екологію планети за останні роки помітно зріс.

Водночас, автори дослідження зазначили, що досі 80% споживачів погано розуміють, що саме означає той чи інший логотип вторинної переробки. Також лише 5% респондентів заявили, що готові більше платити за екологічно чисті продукти. Тож у комерційних компаній ще залишається простір для маневру, стверджують фахівці. Вони мають про що розповідати своїм роздрібним клієнтам та можуть пропонувати їм якусь «золоту середину».

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також