Бренд Paco Rabanne скоротить назву

Французький бренд Paco Rabanne планує скоротити свою назву в рамках ребрендингу до Rabanne. Також бренд, яким володіє барселонська компанія Puig, заявив про розширення та об'єднання модного та косметичного бізнесів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Президент Puig з краси та моди Хосе Мануель Альбеса повідомив про розвиток у Rabanne, який за останні роки показав 40% зростання і дохід якого скоро перевищить позначку в один мільярд євро.
"У бренду зараз неймовірний момент", - повідомив Альбеса. Він досягне апогею під час Тижня моди в Парижі, у вересні, коли Rabanne представить на подіумі весняну колекцію 2024 року з розширеним асортиментом вечірнього одягу, деніму та трикотажу, а на флагмані на авеню Монтень з'явиться новий логотип Rabanne із малими літерами. На той час нова косметика Rabanne з'явиться в інтернет-магазині бренду і на прилавках Selfridges у Великій Британії та Sephora у Європі, а в США з 1 жовтня у Ulta Beauty.
Асортимент декоративної косметики складається із чотирьох категорій: лінійка тональних кремів, що включає тридцять продуктів, називається Nudes. Eyephoria — макіяж очей, Rouge Rabanne пропонує 21 помаду, а Arts Factory з десятьма продуктами включає косметику, натхненну мистецтвом.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пако рабане
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар