S.Oliver Group відстежить ланцюжки поставок

Німецька компанія S.Oliver Group, яка володіє брендами S.Oliver, QS, Comma, Liebeskind та Copenhagen Studios, уклала стратегічне партнерство з цифровою платформою Retraced, що допомагає модним та текстильним компаніям оцифровувати, відстежувати та перевіряти свої ланцюжки поставок аж до походження сировини. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Retraced стане для S.Oliver Group "центральним інструментом управління даними", що дозволяє підвищити прозорість власних ланцюжків поставок та забезпечити цифрове відстеження продуктів для кінцевих клієнтів.
«Міжнародні ланцюжки постачання складні та динамічні, — коментує Олівер Хайн, головний операційний директор S.Oliver Group. — Тому важливо, щоб усі зацікавлені сторони у текстильній промисловості та за її межами працювали разом для забезпечення необхідної прозорості. Ми розуміємо, що з більшою прозорістю надходить і більша підзвітність. Однак це необхідно для визначення адресних заходів та забезпечення їхньої ефективності. Тільки так ми зможемо цілісно поглянути на соціальну та екологічну відповідальність та продовжувати розвиватися».
Цифрова мережа постачальників S.Oliver Group постійно розширюватиметься, охоплюючи глибший ланцюжок поставок. У довгостроковій перспективі кожен продукт, що продається брендами групи, повністю відстежуватиметься за допомогою Retraced. Також партнери будуть спільно розвивати нові функції платформи, які стосуються, наприклад, дотримання прав людини та управління ризиками.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар