Gucci адаптує магазини під слабозорих
Італійський бренд Gucci робить кроки щодо покращення доступності магазинів для споживачів з обмеженими можливостями. У цьому йому допоможе партнерство із сервісом візуального перекладу Aira, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Vogue Business.
За допомогою програми Aira клієнти Gucci тепер можуть спілкуватися з віддаленими візуальними перекладачами, які матимуть прямий доступ до задньої камери смартфона користувача. Перекладачі зможуть описати планування магазину та будь-які потенційні перешкоди для доступу, а також вказати, де покупці знайдуть певні категорії товарів, примірювальні чи каси. Вони також зможуть спілкуватися з продавцями-консультантами, щоб детально описати рекомендовані клієнту продукти та доступні рішення кольорів. Перекладачам заздалегідь нададуть детальну інформацію про магазин та товари, і вони навчені допомагати клієнтам у процесі здійснення покупок.
Щоб досягти максимального ефекту від Aira, Gucci планує підвищувати кваліфікацію своїх консультантів по роботі з клієнтами, щоб вони розуміли, як працює програмне забезпечення та яка їхня роль у цьому процесі.
Пілотні проекти запущені у двох десятках магазинів Gucci у США. Якщо проект виявиться успішним, він пошириться і на інші країни.
Читайте також: Gucci отримала сертифікат ґендерної рівності
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, гуччі, магазини гуччі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар