Клієнти сервісу Prime від Amazon витратили рекордні $12,7 млрд на розпродажі

Онлайн-продаж дводенної акції Amazon Prime Day, що пройшла 12-13 липня, збільшився на 6,1% порівняно з минулим роком і досяг рекордних $12,7 млрд. За два дні по всьому світу було продано понад 375 млн товарів. Цього року передплатники сервісу заощадили завдяки знижкам понад $2,5 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Як повідомляло агентство Bloomberg з посиланням на дані Adobe, американці витратили $6,4 млрд на покупки першого дня Amazon Prime Day. Це на 6% більше, ніж торік «Перший день Prime Day був найбільшим днем продажів в історії Amazon, і учасники Prime цього року заощадили більше, ніж на будь-якому іншому заході Prime Day», - наводяться в повідомленні компанії слова генерального директора Amazon Stores Дуга Херрінгтона.
Amazon Prime Day проводиться щорічно з 2015 року і триває дві доби. Взяти участь в акції можуть лише передплатники сервісу Prime, що обходиться клієнтам у $139 на рік, але натомість надає знижки на доставку, стрімінговий сервіс та інші бонуси. Тільки в США сервіс має 167 млн клієнтів.
Раніше повідомлялося, що Amazon планує почати співпрацювати з малими підприємствами, щоб вони могли стати партнерами з доставки. Компанія виплачуватиме комісію дрібним роздрібним та сервісним компаніям за кожну доставлену ними посилку.
Читайте також: Amazon порушує закон, відстежуючи дії клієнтів на інших веб-сайтах
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар