18 липня 2023

Італійські бренди об'єднуються для інвестицій у локальне виробництво

Італійські бренди об
1356

Відомі італійські fashion-компанії класу люкс Prada Group та Ermenegildo Zegna вирішили об'єднатися для захисту своїх ланцюжків постачання, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.

Минулого місяця вони придбали міноритарний пакет акцій Luigi Fedeli e Figlio – традиційного сімейного бізнесу з виробництва дорогого трикотажу. У 2021 році Prada та Ermenegildo Zegna також спільно інвестували у Filati Biagioli Modesto S.p. A., одного зі своїх постачальників, що спеціалізується на кашеміровій та іншій високоякісній пряжі, придбавши контрольний пакет акцій виробника. "Ми інвестували в Biagioli, щоб перезапустити компанію, яка перебувала в кризі, у той час як для Fedeli це випадок допомоги компанії в зростанні", - прокоментував Патріціо Бертеллі, провідний акціонер та голова Prada Group.

За підрахунками консалтингової компанії Bain, в Італії базуються тисячі дрібних виробників, які охоплюють 50–55% світового виробництва одягу класу люкс та шкіри. При цьому італійські компанії стикаються з конкуренцією з боку французьких гігантів розкоші, таких як LVMH або Kering, які багато років купували постачальників в Італії, особливо в шкіряній промисловості. Сьогодні люксові бренди все частіше прагнуть того, щоб виробництво було їх власним.

Об'єднуючись і підтримуючи локальних виробників, італійські компанії мають на меті зберегти цінність бренду «Зроблено в Італії». Крім того, повний контроль за ланцюжками поставок забезпечує своєчасну доставку продуктів до магазинів і дозволяє уникнути репутаційних ризиків, пов'язаних із сумнівним походженням сировини або невідповідними умовами праці.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також