19 липня 2023

Ціни на морські вантажоперевезення падають

Ціни на морські вантажоперевезення падають
1435

Після затяжного періоду руйнування ланцюжків постачання та хаосу морських вантажоперевезень, логістичні компанії зіткнулися з охолодженням попиту та зростанням пропозиції. Це сталося після того, як судноплавні компанії запустили на ринок нові об'єкти з більшою пропускною спроможністю. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes і звіт голландської фінансової установи ING.

Як стверджують експерти, з 2022 року ціни на фрахт падали і зараз знаходяться нижче за допандемійні показники. Так, наприклад, якщо на початку минулого року фрахт із Шанхаю до Європи коштував близько 16 000 доларів, то зараз ціна опустилася нижче за 2 000 доларів.

Ціни обумовлені падінням обсягу транзакцій після сильного підвищення пандемії: компанії відновили свій звичайний ритм поповнення запасів, і ситуація з доставкою нормалізувалася. Також на вантажоперевезення вплинули військові дії в Україні, внаслідок яких ослабли навантаження на основні порти Європи (Роттердам, Антверпен-Брюгге та Гамбург), через які лежали шляхи до Росії.

В ING очікують, що процес нормалізації обсягу запасів триватиме протягом року. При цьому скорочення перевезень відзначається навіть попри відновлення найбільшого у світі порту Шанхаю у другому кварталі 2023 року.

Помірність попиту посідає період високої продуктивності галузі: роки активної торгівлі призвели до того, що судноплавні компанії почали замовляти великі судна, багато з яких введуть в експлуатацію цього року. За даними ING, у період з 2023 по 2025 рік на їхню частку припадатиме 27% місткості флоту. Потужність морських вантажоперевезень зросте на 9% у річному обчисленні 2023 року, на 11% — 2024-го і на 7% — 2025-го.

Результатом надмірності пропозиції стане падіння прибутку судноплавних компаній, що знаходився на рекордному рівні. "Більшість контрактів, укладених з максимальними ставками, закінчуються в першій половині 2023 року, що призведе до сильного зниження ставок", - йдеться в повідомленні ING. Компанія очікує, що падіння цін поступово пошириться на загальні транспортні витрати у першій половині 2023 року.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також