Decathlon скорочує кількість власних торгових марок

Компанія Decathlon ухвалила новий п'ятирічний стратегічний план розвитку. Серед основних пунктів стратегії – скорочення кількості приватних торгових марок, зменшення розмірів магазинів, цифровізація, сталий розвиток та франчайзинг. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
У січні минулого року пост генерального директора компанії обійняла Барбара Мартін Коппола. Коппола раніше працювала в таких міжнародних компаніях, як Ikea, Google, YouTube і Samsung, і тепер вона має намір провести корінну трансформацію роздрібної компанії. Новий п'ятирічний стратегічний план має забезпечити майбутню стійкість Decathlon на все більш конкурентному ринку.
Незважаючи на те, що спортивний рітейлер завершує 2022 рік з відмінними показниками, коли оборот зріс на 12% і досяг 15 млрд. євро, побоювання щодо результатів цього року зростають. Навесні Decathlon помітила уповільнення зростання і вже почала вживати запобіжних заходів для контролю рентабельності.
Так, два нерентабельні французькі гіпермаркети будуть закриті, вводиться обмеження на набір та навчання персоналу, і під загрозою, як стверджується, перебувають 600 робочих місць. Для підвищення рентабельності Decathlon також думає про скорочення великих магазинів. Площі, що звільнилися, здаватимуться в суборенду.
Одним із найбільш помітних та спірних заходів плану є різке скорочення кількості приватних торгових марок. СТМ є основною перевагою рітейлера на ринку спортивних товарів. 49 власних марок закривають практично всі основні категорії товарів для спорту та активного відпочинку.
Відповідно до нової стратегії з 49 існуючих сьогодні марок «Декатлон» хоче зберегти 12 сильних: Decathlon, Kipsta, Caperlan, Tribord, Btwin, Simond, Domyos, Kiprun, Solognac, Van Rysel, Quechua та Inesis. Зосередивши інвестиції на обмеженій кількості брендів, рітейлер зможе підвищити впізнаваність бренду та зручність пошуку в Інтернеті, зробити асортимент більш зрозумілим для споживачів, підвищити ефективність роботи організації.
Крім того, Decathlon має намір більш активно зосередитися на чотирьох секторах, що ростуть: піший туризм, м'яка мобільність, фітнес і велнес.
Читайте також: Decathlon запускає послугу передплати в Бельгії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, декатлон, продаж спортоварів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар