Індонезія забороняє інтернет-продаж імпортних товарів вартістю до ста доларів

Про дивне рішення світ довідався із заяви міністра торгівлі Індонезії Зулкіфлі Хасана. У цій країні несподівано заборонили продавати через будь-які онлайн-платформи імпортні товари вартістю до 100 доларів США, оскільки маса дешевих виробів закордонного виробництва «може завдати удару по бурхливому сектору електронної комерції». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
За словами Зулкіфлі, це стосується не лише індонезійських чи глобальних інтернет-магазинів, але й навіть соцмереж, онлайн-платформ звичайних офлайн-рітейлерів тощо.
Нове правило має почати діяти з 1 серпня поточного року. Окрім заборони «демпінгу», продавці імпорту отримали обов’язок оформити додаткову ліцензію, відому як індонезійський національний стандарт.
Ринок Індонезії дуже важливий для Південно-Східної Азії, зазначають експерти. Адже населення країни становить приблизно 270 млн людей. За даними компаній Alphabet Google, Temasek Holdings і Bain & Company, минулого року обсяги торгівлі через Інтернет в Індонезії становити 59 млрд доларів, а до 2025 року цей показник мав би зрости до 95 млрд доларів. Тепер невідомо, чи не доведеться переглядати цей прогноз. З іншого боку, президент країни Джоко Відодо неодноразово висловлював стурбованість щодо хижацького ціноутворення на товари китайського виробництва, які «дивним чином» завжди виявляються найдешевшими. Лише через TikTok в Індонезії продається до 2 мільйонів одиниць товарів щодня.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини економіки, онлайн-ритейл, e-commerce, ноивни ритейлу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар