08 серпня 2023

Мережа Continente задіяла технологію GPT для порталу обслуговування клієнтів

Мережа Continente задіяла технологію GPT для порталу обслуговування клієнтів
1415

Португальський ритейлер Continente оголосив про початок використання технології GPT  у платформі обслуговування клієнтів, орієнтованій на шкільний ринок.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Мета ініціативи – швидко та доступно відповідати на запитання батьків та вчителів щодо придбання шкільних підручників. Відповіді генеруються в режимі реального часу на підставі запитів клієнтів.

Чат-бот був розроблений командою обслуговування клієнтів MC Sonae, материнської компанії мережі Continente, у партнерстві з Automaise, яка спеціалізується на програмному забезпеченні підтримки клієнтів.

За допомогою платформи клієнти можуть замовляти підручники за навчальним закладом і роком навчання.

Після того, як вони розмістили своє замовлення, вони можуть отримати книги з доставкою на вибрану ними адресу або забрати їх в одному з понад 300 магазинів Continente, Continente Modelo або Continente Bom Dia без будь-яких додаткових витрат.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також