Мережа Continente задіяла технологію GPT для порталу обслуговування клієнтів

Португальський ритейлер Continente оголосив про початок використання технології GPT у платформі обслуговування клієнтів, орієнтованій на шкільний ринок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Мета ініціативи – швидко та доступно відповідати на запитання батьків та вчителів щодо придбання шкільних підручників. Відповіді генеруються в режимі реального часу на підставі запитів клієнтів.
Чат-бот був розроблений командою обслуговування клієнтів MC Sonae, материнської компанії мережі Continente, у партнерстві з Automaise, яка спеціалізується на програмному забезпеченні підтримки клієнтів.
За допомогою платформи клієнти можуть замовляти підручники за навчальним закладом і роком навчання.
Після того, як вони розмістили своє замовлення, вони можуть отримати книги з доставкою на вибрану ними адресу або забрати їх в одному з понад 300 магазинів Continente, Continente Modelo або Continente Bom Dia без будь-яких додаткових витрат.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, чат-бот, клієнтський сервіс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар