Brandly відкриває продажі Zara та Lacoste

Платформа онлайн-шопінгу Brandly в рамках розширення та актуалізації пропозиції напередодні осіннього сезону включила до свого каталогу понад 3000 позицій з асортименту брендів Zara та Lacoste. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
У компанії зазначили, що при складанні матриці орієнтуються на дослідження ринку та опитування споживачів. За даними платформи, в даний час зберігається постійний попит на базові моделі одягу відомих західних брендів, які за співвідношенням ціна/якість виграють у аналогів, доступних на російському ринку.
Зокрема, сервіс перед початком нового сезону доповнив каталог продукцією двох виробників, що пішли в 2022 році — Zara і Lacoste. Усього до замовлення на Brandly доступні близько 3000 артикулів з колекцій майбутнього сезону, з яких 1800 - моделі Zara і 1200 - Lacoste. При цьому компанія працює над подальшим збільшенням кількості доступних товарів і розраховує найближчим часом довести число SKU за Zara до 6000 одиниць, а по Lacoste - до понад 3000.
У пріоритеті Brandly — нові колекції. Також платформа аналізує всі доступні варіанти виробників і робить вибірку виходячи зі своїх критеріїв. За словами комерційного директора компанії Владислава Сахарова, ведеться безперервний пошук постачальників у всьому світі з метою нівелювати курсову різницю та зробити клієнтам максимально вигідну пропозицію.
Ближче до осінньо-зимового сезону на Brandly мають з'явитися не лише утеплені речі різних брендів, а й одяг для зимових видів спорту.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, зара, лакосте, онлайншопінг
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар