E.Leclerc продовжує лідирувати на французькому продуктовому ринку

Згідно з новими даними Kantar, французька E.Leclerc повідомила про збільшення частки ринку на 1,1 відсоткового пункту за дев’ять місяців до 3 вересня 2023 року, утримуючи 23,8% французького продуктового ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
За цей період роздрібний продавець залучив 525 000 додаткових клієнтів, а його лояльність клієнтів зросла на 1,5 відсоткових пункти.
У липні французька мережа супермаркетів погодилася придбати 27 магазинів у Люксембурзі у Louis Delhaize Group за нерозголошену суму, завдяки чому вона відкриє свої перші магазини в Люксембурзі, де вона зараз не представлена.
В іншому місці частка ринку групи Les Mousquetaires зросла до 16,2%, оскільки вона зросла на 0,5 відсоткового пункту.
Groupement U повідомила про зростання на 0,4 відсоткових пункти та придбала 11,7% частки ринку за останні дев’ять місяців.
Дані Kantar також показали, що французькі домогосподарства витратили додаткові 7,7% на продуктовий канал у цей період.
На онлайн-канал припало 9,2% витрат, зафіксувавши зростання на 0,5 процентного пункту завдяки платформі Drives.
За даними, інтернет-канал охопив ще 480 000 домогосподарств.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, леклер, ритейл франції, магазини леклер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар