У Китаї онлайн-магазин став вести штучний інтелект
У Китаї запустили послугу ведення онлайн-магазину за допомогою штучного інтелекту, який створює дипфейк будь-якої обраної людини. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
ШІ копіює зовнішність, міміку, рухи та голос будь-якого інфлюєнсера так, що практично не відрізнити від оригіналу.
За тисячу доларів сервіс може вести цілодобову рекламу онлайн-магазину та навіть відповідати на коментарі.
Технологію вже використовують провідні майданчики, такі як Taobao, Douyin чи Kuaishou.
Читайте також: Coca-Cola випустила новий напій за рецептом штучного інтелекту
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн-магазин, e-commerce, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар