Торгова мережа Aldi планує скоротити кількість приватних торгових марок у Бельгії

Мережа диска унтерів Aldi у Беьгії починає боротьбу з надто великою кількістю товарів під приватними торговими марками на своїх полицях. Таке рішення менеджери прийняли незважаючи на те, що європейські покупці за останні півтора року надають переваги саме місцевим, а не глобальним брендам. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
У Бельгії мережа хоче обмежити свій асортимент товарів 55 приватними торговими марками, хоч зараз на полицях магазинів є 160. За словами представників компанії, вони у жодному разі не хочуть зменшувати різноманітність товарів, а лише намагаються позбутися тих місцевих брендів, які створюють надто строкату палітру.
Таким чином, мережа планує підвищувати прибутковість своєї роботи, стверджують експерти. Якщо досвід у Бельгії виявиться позитивним, то його можуть розповсюдити на всю Європу.
Утім, нове рішення вдарить по низці виробників. Серед яких, скоріш за все, опиняться компанії, які постачають Pirato (чіпси), Markus and Moreno (кава), Excellence (святкові продукти) і My Veggie Day (овочеві продукти). Водночас, уже відомо, що такі приватні марки, як Tandil (пральний порошок) чи Trader Joe's (горішки та печиво) залишаться на полицях мережі. Звісно, подальша доля кожного товару залежатиме від його популярності серед покупців.
Читайте також: Торгова мережа Lidl GB значно збільшила доходи завдяки зменшенню цін
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, алді, ритейлу бельгії, private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар