11 жовтня 2023

Продажі LVMH втрачають запал через ослаблення постпандемійного ажіотажу

Продажі LVMH втрачають запал через ослаблення постпандемійного ажіотажу
1306

LVMH, найбільший у світі виробник предметів розкоші, відзвітувала про зростання виручки на 9% у третьому кварталі - темпи збільшення продажів сповільнилися в міру того, як через високу інфляцію та економічну нестабільність спадає післяпандемійна хвиля споживачів видатків. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Виручка власника брендів Louis Vuitton, Dior, Tiffany та Bulgari зросла на 9% порівняно з аналогічним періодом 2022 року до 19,96 мільярда євро ($21,16 мільярда), без урахування коливань валютних курсів та поглинань. Загальна виручка французького гіганта збільшилася на 1% рік до року.

Читайте також: Duty-free підрозділ LVMH побудує мегамолл у Китаї

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також