Продажі LVMH втрачають запал через ослаблення постпандемійного ажіотажу

LVMH, найбільший у світі виробник предметів розкоші, відзвітувала про зростання виручки на 9% у третьому кварталі - темпи збільшення продажів сповільнилися в міру того, як через високу інфляцію та економічну нестабільність спадає післяпандемійна хвиля споживачів видатків. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Виручка власника брендів Louis Vuitton, Dior, Tiffany та Bulgari зросла на 9% порівняно з аналогічним періодом 2022 року до 19,96 мільярда євро ($21,16 мільярда), без урахування коливань валютних курсів та поглинань. Загальна виручка французького гіганта збільшилася на 1% рік до року.
Читайте також: Duty-free підрозділ LVMH побудує мегамолл у Китаї
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, новини ритейлу, луї віттон, моети, хенессі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар