17 жовтня 2023

Продажі японської косметики в Китаї впали після скидання води з «Фукусіми»

Продажі японської косметики в Китаї впали після скидання води з «Фукусіми»
1295

Онлайн-продажі косметики японського виробництва в Китаї різко впав після рішення влади країни про скидання води з АЕС «Фукусіма-1» до океану, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Financial Times. Покупці з Китаю ще у червні у соціальних мережах почали складати списки продукції, яка може бути забруднена радіацією.

Скидання води перетворилося на серйозний дипломатичний скандал між Токіо та Пекіном, викликавши одну з найбільших негативних реакцій споживачів з часів бойкоту японських товарів у 2012 р., нагадує газета. Тоді між країнами спалахнула територіальна суперечка через острови Сенкаку (китайська назва — Дяоюйдао).

Найбільше бойкоту торкнувся виробника косметики Shiseido, якому належать у тому числі бренди Drunk Elephant та Nars. У вересні онлайн-продажу Shiseido у Китаї впали на 32%, за даними китайських аналітичних компаній Feigua та Moojing. Китай — найбільший ринок для Shiseido, на нього припадає 26% доходів компанії за перші шість місяців 2023 р. Побоювання через бойкот вплинули і на котирування компанії її акції впали на 20% з початку червня. Представник Shiseido бойкоту не підтвердив, але заявив, що компанія «стежить за ситуацією». Щомісячні дані про онлайн-продажі Shiseido виробник не розкриває.

Можливо, що Shiseido назавжди втратила споживачів, які вирішили, що продукція була заражена, сказала аналітик Bernstein Мелінда Ху. При цьому жоден із виробничих майданчиків не розташований поблизу Фукусіми, а косметика не виробляється з використанням морської води, додала вона. Тому негативна дія бойкоту, швидше за все, пройде непомітно, вважає аналітик. "Зрештою споживачі зрозуміють, що вплив обмежений", - сказала вона.

Наприкінці серпня президент і головний операційний директор Shiseido Кентаро Фудзівара повідомив аналітикам, що компанія скоротила онлайн-просування в Китаї, але зазначив, що вплив ситуації на роздрібні магазини поки що обмежений, наводить газета дані японської інвестиційної компанії Mizuho Securities.

За даними Feigua та Moojing, онлайн-продажі іншого японського бренду — Kose у вересні в Китаї впав на 59%. Компанія відмовилася від коментарів.

Західні компанії, які мають виробництво в Японії, також постраждали. Наприклад, до найбільш постраждалих брендів увійшов косметичний бренд SK-II, що належить Procter & Gamble.

Японія з 24 серпня почала скидати в океан воду зі станції «Фукусіма-1», де через землетрус та цунамі сталася аварія у 2011 р. На станції було кілька вибухів та витік радіації. Воду, яку використовували для охолодження реакторів, після очищення зберігали у резервуарах. Вона пройшла через багатоступінчасту систему ALPS, яка дозволила очистити її від 62 видів радіонуклідів, крім тритію. Саме скидання йде через тунель, який закінчується за кілометр від берега.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також