Hermès розширив асортименти косметики

Люксовий бренд Hermès доповнив свою лінійку декоративної косметики тушшю для вій та тінями для повік, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.
У лінійці Le Regard Hermès, яка вже надійшла у продаж, представлені шість палітр тіней Ombre d’Hermès, контейнер яких передбачає можливість подальшої заміни основного продукту рефілами, а також туш для вій Trait d’Hermès та чотири пензлі для макіяжу Les Pinceux Hermès. Косметичні засоби та аксесуари були розроблені креативним директором напрямку Hermès Beauty Грегорісом Пірпілісом, який був призначений на цю посаду у 2022 році.
Французький модний будинок Hermès вийшов на ринок косметики у 2020 році із губною помадою, потім доповнив пропозицією лаком для нігтів. Крім цього, компанія має парфумерну лінію та серію засобів для обличчя Le Plein Air, яка була представлена в березні 2022 року. Незважаючи на те, що продаж категорії парфумерії та косметики Hermès, як і раніше, становлять невеликий відсоток від загального обсягу, у 2022 році цей сегмент зріс на 15%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн-ритейл, люксова косметика, французька косметика
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар