Платформа Joor залучила 25 млн. доларів на розвиток

Цифрова платформа оптового продажу fashion-товарів Joor залучила 25 млн доларів, які планує направити на впровадження інновацій, удосконалення платіжного сервісу та посилення позицій у кількох категоріях, включаючи спортивні вироби, взуття та outdoor-товари. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
У черговому інвестиційному раунді брали участь компанії Brightwood Capital і Tamarix Capital Partners за підтримки існуючих інвесторів платформи, серед яких Macquarie Capital, Battery Ventures і Canaan Partners.
Додатковий капітал дозволить Joor прискорити зростання та розширити можливості майданчика для брендів та рітейлерів. Компанія робить ставку на інновації та високотехнологічні розробки на основі аналізу великих даних. Також планується удосконалення системи Joor Pay. Фокусні напрямки за категоріями товарів – спорт, взуття та продукція для активного відпочинку на природі (outdoor).
За останнє десятиліття платформа Joor із перспективного digital-стартапу перетворилася на комплексне рішення для управління всіма процесами оптової торгівлі в індустрії моди. З її допомогою виробники та рітейлери презентують колекції, формують асортимент, розміщують замовлення та керують ними, а також здійснюють платежі. Щорічно компанія обробляє транзакції на суму близько 20 млрд. доларів.
В даний час на Joor зареєстровано понад 14 000 брендів, доступ до ресурсів майданчика мають 600 000 торгових підприємств із 150 країн. Серед клієнтів платформи — як провідні люксові конгломерати, у тому числі LVMH, Richemont та Tapestry, так і відомі fashion-марки та модні будинки, серед яких Valentino, Loewe, Stella McCartney, Kate Spade та Dr. Martens. Послугами компанії користуються багато універмагів класу люкс та мережеві рітейлери, включаючи Neiman Marcus, Shopbop, Printemps, Bergdorf Goodman, Harrods та Dover Street Market. Штаб-квартира Joor розташована у Нью-Йорку.
На думку інвесторів, платформа сприяє якісній трансформації екосистеми оптової торгівлі, виводячи її на новий, більш ефективний рівень, а однією з переваг b2b-платформи є унікальне поєднання галузевих знань із передовими технологічними можливостями.
У ході попереднього раунду фінансування Joor залучила у червні 2021 року 46 млн доларів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, e-commerce, онлайн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар