Spotify збільшив прибуток від реклами на 16%

Стрімінговий сервіс Spotify прозвітував за підсумками третього кварталу 2023 року. Так, його загальний виторг досяг 3,4 млрд. євро, що на 11% більше, ніж за той же період минулого року. Сервіс заробив на рекламі €447 млн, що на 16% більше за показник минулого року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У третьому кварталі компанія отримала перший прибуток у 2023 році. Вона становила €65 млн. Роком раніше Spotify фіксував збиток у €166 млн, а у другому кварталі цього року він становив €302 млн.
На результатах далося взнаки збільшення надходжень від реклами, а також зростання щомісячної аудиторії — на 26%, до 574 млн осіб у всьому світі. Платні передплати принесли сервісу €2,91 млрд виручки, зростання склало 10% рік до року.
Крім того, позитивний результат пов'язаний з тим, що компанія значно скоротила витрати на маркетинг та виплати персоналу. У червні Spotify звільнили 200 осіб або близько 2% штату.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар