25 жовтня 2023

Spotify збільшив прибуток від реклами на 16%

Spotify збільшив прибуток від реклами на 16%
1321

Стрімінговий сервіс Spotify прозвітував за підсумками третього кварталу 2023 року. Так, його загальний виторг досяг 3,4 млрд. євро, що на 11% більше, ніж за той же період минулого року. Сервіс заробив на рекламі €447 млн, що на 16% більше за показник минулого року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

У третьому кварталі компанія отримала перший прибуток у 2023 році. Вона становила €65 млн. Роком раніше Spotify фіксував збиток у €166 млн, а у другому кварталі цього року він становив €302 млн.

На результатах далося взнаки збільшення надходжень від реклами, а також зростання щомісячної аудиторії — на 26%, до 574 млн осіб у всьому світі. Платні передплати принесли сервісу €2,91 млрд виручки, зростання склало 10% рік до року.

Крім того, позитивний результат пов'язаний з тим, що компанія значно скоротила витрати на маркетинг та виплати персоналу. У червні Spotify звільнили 200 осіб або близько 2% штату.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також