Coop Italia запускає нову недорогу ВТМ

Coop Italia запустила нову бюджетну лінійку PrivateLabelпід брендом Spesotti, яка, за словами продавця, забезпечує значну економію на повсякденних речах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Асортимент включає близько 300 SKU в 75 категоріях. Він включає такі продукти, як макарони, томатне пюре, пиво, чіпси, фісташки, бобові, консервований тунець, скумбрія, лосось, анчоуси, заморожені овочі, риба, продукти для сніданку та морозиво.
Окрім продуктів харчування, лінія Spesotti також включає широкий асортимент товарів для дому та особистої гігієни.
Ритейлер гарантує, що ціни на Spesotti будуть нижчими, ніж на аналогічні фірмові продукти, і всі продукти відповідають високим стандартам якості Coop – наприклад, вони не містять штучних ароматизаторів і барвників, а всі яйця надходять від курей на вільному вигулі.
Запуск Spesotti відбувається в той час, коли італійці стикнулися зі зростанням цін на продукти харчування — в середньому на 22%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл італії, інфляція в італії, новини private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар