Amazon закриє роздрібні магазини одягу через 1,5 роки після відкриття
Американська компанія Amazon вирішила закрити свої роздрібні магазини одягу, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Після того, як роздрібні магазини одягу Amazon не здобули успіху у покупців, компанія вирішила повністю зосередитися на продажах одягу онлайн. При цьому рітейлер, як і раніше, розраховує на успіх власної продуктової мережі Whole Foods Market, більш ніж 500 магазинів якої працюють у США.
"Після ретельних роздумів ми вирішили закрити обидва наші роздрібні магазини Amazon Style, щоб зосередитися на онлайн-продажах модного одягу", - підтвердила представник Amazon Крістен Кіш.
Онлайн-гігант відкрив перший магазин модного одягу в травні 2022 року в Каліфорнійському місті Глендейл (неподалік Лос-Анджелеса), а другий - у жовтні того ж року в Колумбусі, штат Огайо. Відмінною рисою обох точок стала наявність «високих технологій» — покупці могли використовувати спеціальний додаток, щоб вибрати модель, колір та розмір речей, які вони хотіли б приміряти. Клієнтам також була доступна можливість отримати індивідуальні рекомендації щодо стилю.
У 2022 році компанія Amazon також закрила 68 роздрібних магазинів своїх брендів Amazon Books, Amazon 4-Star та Pop-Up.
Читайте також: Amazon заробив $1 млрд за допомогою секретних алгоритмів
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар