Лише дев'ять із 100 найдорожчих глобальних брендів продовжують роботу в РФ

Лише дев'ять із списку 100 найдорожчих брендів світу за версією Interbrand Best Global Brands-2023 продовжують працювати на ринку росії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Businessweek.
Рейтинг найкращих глобальних брендів (Best Global Brands) випускається міжнародною консалтинговою групою Interbrand разом із діловим журналом Businessweek.
На російському ринку продовжують працювати китайські виробники електроніки Xiaomi (87-е місце, оцінка вартості $7,2 млрд) та Huawei (92-е місце, $6,5 млрд). Залишилися на російському ринку і виробники товарів першої необхідності - Pampers зі США (55-е місце, $13,7 млрд), швейцарська Nestle (67-е місце, $11,3 млрд), американські Gillette (72-е місце, $10,4 млрд) та Colgate (73-е місце, $10,4 млрд), французька Danone (78-е місце, 9,1 млрд).
Останні призупинили інвестпроекти на росії, проте виробництво та дистрибуція молочної продукції та дитячого харчування продовжуються.
Формально на росії продовжують роботу американська Johnson & Johnson (96-е місце, $6,3 млрд) та німецька Siemens (67-е місце, $11,3 млрд), – вони зберігають лише постачання товарів медичного призначення. Також на росії продовжує роботу американська YouТube (25-е місце, $26 млрд), хоча вона обмежила можливість монетизації сервісів у цій країні.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар