08 грудня 2023

Інтереси аудиторії будуть сконцентровані навколо бантів, вінтажу, апсайклінгу та фактури металік

Інтереси аудиторії будуть сконцентровані навколо бантів, вінтажу, апсайклінгу та фактури металік
1284

Соціальна мережа з обміну зображеннями Pinterest опублікувала прогноз тенденцій, які, згідно з аналізом динаміки запитів аудиторії майданчика, домінуватимуть у сфері моди та краси у 2024 році.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashionunited.com.

У своїх дослідженнях Pinterest застосовує різні пошукові алгоритми, що дозволяють узагальнювати масив даних про запити майже 500 млн. користувачів. Отримана в результаті інформація допомагає скласти уявлення не тільки про те, що в даний час викликає найбільший інтерес аудиторії, а й спрогнозувати, що у фокусі уваги споживачів різних поколінь ще до моменту, коли тренд перетвориться на масовий.

Попередні оцінки компанії відрізнялися високим рівнем точності. Наприклад, одна з основних тенденцій, передбачених платформою на 2023 рік, була пов'язана з поверненням моди до ультражіночності. Вона виявлялася протягом усього року в різного роду бантах, різноманітності мереживного оздоблення та легкості фасонів, які зустрічалися на подіумах тижнів мод і переважали в соціальних мережах.

У наступному 2024 бум на банти буде продовжуватися, причому в максималістському варіанті, що передбачає прикраса цими аксесуарами зачіски, взуття, сумок і одягу. Майданчик вже зафіксував зростання таких запитів, як «вбрання з бантом» та «прикраса на шию з бантом», на 190% та 180% відповідно. Одним із адептів такого способу декорування виробів компанія назвала бренд Sandy Liang.

Що стосується чоловічої моди, то Pinterest намітив формування в 2024 головним чином серед покоління Z і бумерів інтересу до образу «еклектичних дідусів». В його основі лежить мікротренд grandpacore з додаванням по суті своєї позачасових елементів гардеробу, але що відрізняються більшою ексцентричністю та виразністю. Цей ностальгічний стиль, що передбачає нове прочитання ретро-естетики, багатошаровість з кардиганами та відтінки часів 70-х років. минулого століття став популярнішим на 130%.

Любов до всього вінтажного знаходить своє відображення в бажанні людей носити апсайкл-вироби. З їх допомогою споживачі хочуть виявити винахідливість і дати друге життя одязі із секонд-хенду, використовуючи фрагменти речей як матеріал для створення чи вдосконалення інших своїх предметів гардеробу. Цей тренд перегукується із захопленням DIY (зроби сам), яке до цього спостерігалося в моді у 2010-х роках. Його готові підтримати бумери та представники покоління Х. Число пошукових запитів із формулюванням «моделі для шиття з нульовими відходами» та «залишки тканини» виросло на Pinterest на 80%.

Дуже затребуваними, як очікується, у 2024 році стануть поверхні та кольори з ефектом металік. У покоління Z та мілініалів відзначається прагнення змінити базові моделі на щось «хардкорніше», тому прогнозується сплеск запитів на авангардні, металізовані предмети і навіть перехід цієї течії в мейнстрім. Так, зростає кількість запитів на металеві корсети, багатошарові срібні намиста, металеву фурнітуру. Іншими сферами, де буде актуальним покриття металік, стануть алюмінієві меблі та нейл-арт.

Ще одна супутня тенденція пов'язана із збільшенням масштабу виробів. Зокрема, покупці шукають сміливіші, об'ємніші силуети в аксесуарах та зачісках, про що свідчить поширеність таких запитів, як «масивні сережки-хупи» та «скульптурні прикраси».

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також