Zara вибачилася за спірну рекламу нової колекції

Іспанський бренд Zara (належить фешн-групі Inditex) вибачився за спірну рекламу нової колекції, що викликала хвилю критики у соцмережах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
У повідомленні в Instagram йдеться, що кампанію було розроблено у липні, а фотографії до неї зроблено у вересні. Але, як зазначає бренд, деякі користувачі відчули себе ображеними через ці зображення, побачивши в них «щось далеке» від початкової ідеї.
На розміщених промокадрах з американською моделлю та актрисою Крістен Макменами користувачі соцмереж розглянули деталі, які відсилають до палестино-ізраїльського конфлікту, та оголосили бойкот бренду.
На фотографіях модель позує на тлі манекенів із відсутніми кінцівками та статуями, обгорнутими у білу тканину. Навколо неї лежать зруйновані предмети інтер'єру.
Пізніше із сайту Zara та із соцмереж бренду ці знімки видалили. Проте спочатку група Inditex пояснила їхнє зникнення «оновленням контенту».
Читайте також: Inditex наростить частку переробленого поліестеру до 25% до 2030 року
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, зара, реклоама зара
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар