YouTube скоротить кількість реклами

YouTube скоротить кількість реклами у відеороликах, але тільки при їхньому відтворенні з телевізора, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Verge.
Платформа запровадила нові правила показу рекламного контенту для телевізорів. Таке рішення було ухвалено після тестування нової моделі інтеграції промо, яке проводилося у вересні 2023 року. Зменшення кількості рекламних блоків YouTube компенсував збільшенням їхньої тривалості.
Крім того, YouTube розширив функціонал показу реклами у своєму форматі Shorts, призначеного для телевізійних екранів. Тепер рекламні вставки відображаються між короткими відеокліпами.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, реклмаа в ютуб
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар