Unilever продає свій косметичний підрозділ Elida Beauty

Unilever знайшла покупця свого косметичного підрозділу Elida Beauty. Американський інвестиційний фонд Yellow Wood Partners готовий купити підрозділ, який виробляє такі бренди як Timotei, Monsavon та Zwitsal. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Обсяг продажів брендів із портфеля Elida Beauty складає 800 мільйонів євро. Незважаючи на це, вони не належать до стратегічно важливих марок для Unilever. У 2021 році транснаціональна корпорація об'єднала їх в одне підприємство з метою подальшого продажу.
Unilever хоче зосередитися на своїх тридцяти найсильніших брендах, на які припадає 70% її продажів. У 2021 році Unilever за €4,5 млрд продала свій чайний бізнес, до якого входили бренди Lipton, Brooke Bond та ін.
Yellow Wood — фонд прямих інвестицій, який також володіє брендом догляду за ногами Scholl і вже придбав бренд догляду за шкірою Suave у Unilever у травні цього року. Вартість угоди щодо Elida Beauty не розкривається.
Читайте також: Unilever повідомила про падіння продажів у всіх категоріях виробленої продукції
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар